SELAMAT DATANG

Selasa, 16 Februari 2010

Selamat memulakan pengembaraan bersama aku

Hari ini aku memulakan blog aku.Aku akan cuba berkongsi segala ilmu yang aku memiliki untuk semua yang sudi membaca hasil kerja aku ini.Setiap perkenalan wajiblah di ketahui dengan nama.Nama aku khaizal,aku berasal dari pahang,sebuah negeri yang di kenali sebagai hutan malaysia.Rasa macam nak menyanyi pula
~sungguh indah negeriku pahang darul makmur kaya hasilnya seluruh tumbuhan hidup subur,rakyatnya bersatu hati,giat kerja dan berbakti,sungai pahang pusaka yang bersejarah~
aku tak ingat semua dan aku rasa lirik ni pun ada sedikit salah.hehehehe...sorry la aku bukan penyayi @ penulis lirik.atlease aku ingat jugak lagu koir aku time sekolah dulu-dulu.Aku akan update ceita atau ilmu yang aku ada nanti.mungkin juga yang ada kaitan dengan hidup aku.lain kali kita berjumpa lagi.

SYUKRAN

1 ulasan:

merpati biru berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.