SELAMAT DATANG

Khamis, 1 April 2010

Muka dia ada 2!!!!!

Benda apa yang ada 2 muka?
tentu korang semua terfikir...benda2 pelik kan.....
tp bukan tu yg aku nak story kat sini coz aku nak bercakap tentang org yg bermuka muka ni...
geram!!!rimas!!!rasa nak penampar!!!nak muntah!!!! bila berhadapan dengan orang macam ni......
depan kita bukan main baik n puji bukan main melambung tinggi....
tp...hakikatnya di belakang kita bukan main lagi mengeji....
bak diaolog si nabil

"ala jah...meh la turun jah oi...dosa sebakul apa de salah tambah sebakul lagi jah!!!"

ni kisah member2 tempat aku kerja la.Ada la 3 org sahabat baik ni(aku gelar a,b,c),kemana dia pergi mesti bersama...aku pun teringin la nak tahu secret resepi persahabatn diaorg....korek punyer korek punyer korek...aku jumpa 1 artifak yg kurang di kenal pasti..giler korang....dialog diaorg gini (sesi penyiasatan) :-

aku : apa pandangan ko tentang b?
a: entah la b tu...selalu nyusahkan aku...pastu selalu nak control cute padahal tak sedar badan bapak besar...
aku:?????????dalam keadaan terpinga pinga..camne dgn c plak?
a: dia ok je cume lau dgn laki cepat je cairnye....kadang2 naik menyampah dgn lawak bodoh dia tu....

dan begitulah sebaliknya antara mereka.....diaorg saling kutuk mngutuk ant 1 sama lain....tp bila dok kat depan plak saling puji memuji...hadoila......bukan sehari 2 aku kenal diaorg....dah dekat setahun dh ni...sabow je la....yang paling aku xboleh blah bila aku tny si b dan c serentak tentang si a....sakan diaorang kutuk...giler betul...bahaya la dpt member gini pastu rahsia p cerita kat  aku semua....hadoila.....persahabatan apa cm2??aku siasat lagi knp diaorg still bersama sedangkan diaorg saling kutuk mengutuk...jeng3....akhirnya aku jumpa jawapan....si a perlukan si b coz si b ada keta n senang nak ajak brjalan....dia kwn dgn si c plak coz si c tu suka wat mkn2.....itu org panggil persahabatan giler bab*....memang aku rasa nak maki org skrg ni...izinkan aku  #$%^&*@#$$!!!!tak tertaip rasanya dalam blog ni coz aku bukan org macam tu..
macam sia*&^%$% dapat member cam kam*&^%$& gitu!!!!!

nasib baik member2 aku semua baik....insyaAllah untuk selamanya.Aku nak mintak maaf kalau aku ada buat salah kat korang sama ada sengaja @ x sengaja.
sekian
terima kasih

MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA YANG DI GUNAKAN.
-SYUKRAN-

2 ulasan:

AnaqiHawwari berkata...

kawan mcm ni mmg byk! mmg payah nak cari yang btul2 jujur...emm..

ALANG berkata...

herm...adakah kita termasuk sekali??kekekeke