SELAMAT DATANG

Isnin, 26 April 2010

Together-gether

25/04/2010

Peristiwa ni berlaku di luar kawalan.....(ayat giler gempaq)
hari ahad bertarikh 25/04/2010 aku teringin nak mkn ikan kukus.....
aku ajak la adik aku cari pucuk ubi tapi diaorg tak nak..banyak songeh lak tu....
sedih giler....
pastu aku msg la tunang aku (khaizal)

aku : b....kawasan umah b ada pucuk ubi x?
khaizal : kat rumah tak da...tp jiran adala kot....

(aku dh tersenyum dh....hehehehe..tp aku kena tunggu ikan kembong balik dulu..takut xde ikan coz skrg kan musim hujan)

aku : ha...ikan dh sampai...boleh x b tolong cari pucuk ubi tu...ny nak wat ikan kukus
khaizal  : ok...lagi setengah jam b sampai ek....
aku : ha ok..lambat pun xpe coz nak bungkus lambat ag...

(sebenarnya aku nak suruh dia cari daun kunyit jugak tp cam menyusahkan dia lak..xsampai hati lor....)

aku pun kupas bawang,halia,lada besar,lada kecik dan lada kering then blander.....tgh2 wat sambal ikan kukus tu khaizal pun sampai bawa pucuk ubi....suka betul aku...aku p ambik daun pisang belakang rumah...hehehehe.....sementara tu, aku goreng la ikan then alang2 khaizal dh datang dia pun tolong la aku masak...ini perangai dia yang aku paling suka...dia suka tolong org..bukan aku je sesiapa je dia suka tolong.sejuk hati.. :P dah siap bungkus aku pun kukus ikan tu.mak n adik aku p kenduri kahwin kawasan rumah so tinggallah aku,nenek atok dan adik2 aku yg macam askar tu kat rumah...khaizal mkn nasi kat rumah aku (suka giler).Selepas siap kami mkn same2....sedap!!!!!!!!!!!!sius xtipu...suak tgk khaizal msk...aku tak tahula dia nak ambik hati aku ke hape tp mmg suka giler tgk dia mkn.kekekeke......
xrancang pun sebenarnya khaizal tu nak mkn rumah aku semuanya secara tak sengaja.kekekekeke...
lepas tu dia bawakan aku kiub yang aku suka untuk di mainkan...aku akan pastikan aku berjaya....
kekekekekekek........



MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA YANG DI GUNAKAN. -SYUKRAN-

10 ulasan:

AnaqiHawwari berkata...

wah...bahagia nyeee...

ALANG berkata...

anaqi : mak aku ckp..belum dpt bhgia lew...pas dh lame..baru tahu...hik hik hik

AnaqiHawwari berkata...

hehe..tapi skang dah rasa bahagianye kan..kan?

ALANG berkata...

anaqi : a ah..bhgia bila hepi..kekeke

MOFASAD berkata...

ENTRI TERBARU : JOM JOIN GATHERING BLOGGER KACAK DAN CANTIK kononnya DI P.D, MAHU INFO LEBIH LANJUT? (KLIK mofasad)

MOFASAD berkata...

kau nie wanita rupanya?????

ALANG berkata...

hehe....
ni blog laki tp aku wat onar

ALANG berkata...

ayer beb...
ni blog lelaki...
nama aku shaliza...
aku saje masuk blog ni coz aku tahu password dia...
wakakaka..
kezaliman berlaku di sini

Crazee Lazzy berkata...

aku igt gay td.. cisss... mofasad jom blk... hahahha

MOFASAD berkata...

jom~~