SELAMAT DATANG

Rabu, 2 Jun 2010

adventure sangat la awak

kami bertolak dari pukul 9 pagi pergi adventure cari air terjun....pkl 11.30 kami sampai kat air terjun semuji/lebih di femeskan dgn nama air terjun berkelah....nak kena daki gunung tu ambik masa 20minit...penat dow...tp sangat berbaloi baloi....


Baju merah yg wat tgn dia 2-2 peace tu : kak jue
yg wat tanduk kat aku tu : abg boyan (pakwe kak ani)
 yg pegang twistes tu lak : aku
yg xpakai baju tu : jeman (adik kitaorg)










 ini jeman....sampai ke hujung dia berenang...memang xadapat la nak wat skill gitu....bahaya sbb tu dia sorang je yg ada kat situ...orang lain pun xberani..berani sungguh anda jeman..tahniah











 gambar aku ni jeman yg ambik,buat kenangan katanya.....jeng2...basah kuyup..masa untuk mkn!!!











 ini aku dan kakju sedang mengumpat tentang org di situ...oh tidak enak rasanya jika tidak mengusyar balak2 hensem di situ...kwang3x







 expidisi kali ni sangat merbahaya dan menyeronokkan...next time inysaAllah ada lagi...TERBAIK DARI LADANG.




MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA YANG DI GUNAKAN.
-SYUKRAN-

9 ulasan:

MOFASAD berkata...

G BLOK AKU

wenk berkata...

semuji tu kat gambang ker??

ALANG berkata...

a ah...kat gambang...pernah p kew?

wenk berkata...

tak pernah pegi....tapi penah lalu..hehe

ALANG berkata...

ces...singgah la lau berani beb...
emang terbaik dr ladang la.....

MOFASAD berkata...

ini bukan sebab geng...


dia pernah nasihatkan aku pasal kempen tu.
dia bagi aku kekuatan untuk teruskan kempen tu.

and..


budak2 lain pon cakap dia bukan seperti fitrihadi 2 cakap..

kami kenal dia...

dia baik

MOFASAD berkata...

masa dia naekkan gambar itu pun dia ada mntak maaf kalau gambar itu bukan pesalah tu...


mungkin sebab anon yang pengecut membakar suasana kisah nie

Hellioz berkata...

aik?

sal lu menyalak lebeyh bai?
gwa anti gyler org xtau citer tapi nak sembang kencang...

cam lahanat je perangai lu tau x?
gyahaahhahaha~

ALANG berkata...

alhai dak2 ni gaduh kat cni lak diaorg ni