SELAMAT DATANG

Khamis, 17 Jun 2010

Apa Mungkin ini terjadi?

Rumit sangat cerita aku ni.....
zalimkah aku kerana menyakiti dan mempermainkan perasaan org....???
Sayang boleh di pupuk.....mampukah aku?
walau apa pun keputusan aku,aku tetap akan menyakiti hati org...
andai aku memilih ady,pasti khaizal terluka...
andai aku memilih khaizal pasti ady akan terluka...
andai aku tidak memilih pasti kami akan terluka....
smlm aku xdapat tido.....
mula2 aku sembang dgn ady....
aku suruh dia meletakkan diri dia di tempat khaizal dan aku....
ady ckp...kalau abg jadi khaizal abg akan mati sebab abang xkan boleh terima andai org yg abg syg dan cinta dgn setulus hati abg tetibe xsyg dan cinta abg malah dh jadi tunang abg pun.....
andai abg di tempat ayg....abg akan giler kerana ayg akan terpaksa memilih antara cinta dan air mata.
dan abg sekarang berada di tempat abg, abg akan berusaha mencari cahaya untuk kita.

agongkah cinta dia pada aku.dan aku bersembang dgn khaizal tentang bagaimana aku boleh menerima lamaran dia sedangkan aku tak pernah syg dia.(bodoh giler ayat tu).Yea...dia mangsa keadaan...keadaan antara aku dan ady..permainan yg di mulakan oleh kami....mungkinkah jodoh aku dan khaizal kuat???ptt ke dia berusaha untuk terus mempertahankan kesucian hubungan ni?tp bila di fikirkan balik....kerana permainan tu aku bertunang dgn khaizal..mungkin betul dia jodoh aku...apakah aku boleh redha dan melupakan ady setelah aku memilih khaizal?apakah mampu aku melupakan khaizal setelah aku memilih ady??semalam khaizal membuat aku tersenyum...thanks b coz sentiasa bersama ny even ny dh lukai hati b.

ady ader citer pasal ni kat ayah dia smlm...ayah dia nasihatkan dia....ayah dia tahu kalau dia dtg minang aku sekarang mesti org akan salahkan keluarga dia,cam xde agama lak kan p meminang tunangan org.ady ajak aku kahwin lari....(bengong!!ingt aku ni anak patung kew?) tp aku tahu dia serius coz dia dh xnmpk jalan lain untuk bersama aku.Dan aku xmungkin akan setuju sebab aku rasa xsanggup untuk melukai hati khaizal yg tulus dan suci tu.Aku pernah terfikir untuk tukar no telefon sebab aku dh xboleh fikir apa yg terbaik utk diri aku.Aku perlukan ketenangan....Ady cakap...inilah masalah paling besar yg pernah dia hadapi.
khaizal tny aku..apa yg aku mahukan dr hidup aku..tentunyer kebahagian...tp dgn siapa aku tak tahu.kerna aku yakin 2-2 dpt bhgiakan aku.

persoalannya:-
"SIAPAKAH YANG LEBIH LAYAK UNTUK MENDAPATKAN AKU?"ramai yg jawab tunang aku sbb dia tunang..ady tu pakwe je.
rs cam nak giler bila fikir...

MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA YANG DI GUNAKAN. -SYUKRAN-

3 ulasan:

wenk berkata...

complicated betul...

wat solat hajat + istikoroh

ALANG berkata...

itu yg terbaik sebenarnyer....

AnaqiHawwari berkata...

dah tau jawapannye?