SELAMAT DATANG

Selasa, 22 Jun 2010

Pompuan ni untuk kenduri

"wei..mlm ni member aku menang racing dow....dapat gurl sorang.....member aku cakap nak share boleh je tp dia lead r...giler babai..aku xpernah try ag,rasa cam nak try..boleh x?"

giler babi aku cakap kat dia....
lau dia wat emang aku xkan kawan dia sampai bila2....
aku xsuka la wei....
knp meletakkan martabat seorg wanita di bawah bumi...
aku sedih r....
boleh lak dia mintak permission aku..
aku apew lagi terus kol...

"yang ko giler bangang sgt knp?asal kena tny aku lak...babi sungguh r member2 ko tu..lau ko termasuk golongan babi tu ko wat r" 

entah knp jauh di sudut hati aku..aku sedih n pedih....
knp mereka memperlakukan wanita dgn sewenangnyer..
bukankah sebagai pemimpin mereka ptt melindugi wanita dan bukan tolong memusnahkan wanita tu?

"ok2 jgn r emo..sumpah dow aku xwat...sumpah demi Allah..aku balik r ni..lau aku wat gak aku mati k"

then dia balik.....harap2 betul la apa yg dia ckp...
rasa nak sekeh2 pale dia je...
sek baik jauh....
aku dh anggap dia cam adik aku n aku xnak dia jadi jahat gi2....
xsesuai k!!!!


MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA YANG DI GUNAKAN. -SYUKRAN-

Tiada ulasan: