SELAMAT DATANG

Khamis, 17 Jun 2010

B DAN ABANG

Malam tadi aku nekad utnuk memberitahu khaizal (B) tentang perasaan aku pada dia.Sebelum cakap aku dah nangis dan aku xdapat bayangkan kalau dia akan marah aku dengan perbuatan aku tu.apa perasaan aku kalau aku di tempat dia...knp la bodoh sangat aku ni p cakap aku xde feel kat dia..dia tunang aku k...ples bold it...TUNANG....!!!!entah kenapa aku tak sanggup untuk tipu diri aku dan dia...yes aku syg org lain...dan aku sedia untuk menerima segala kemungkinan.aku suruh dia lepaskan aku.kalau aku kat tempat dia camne??sedih aku pedih....ni msg aku dgn khaizal :-

aku : kita dh makin jauh kn?
khaizal : maybe.so....
aku : awk hepi dgn sy?
khaizal : ntahla...awk mcm mane?
aku : sy xhepi
khaizal : abis tu awk nak mcm ne?
aku : awk xrasa ke pertunangan kita ni 1 kesilapan?
khaizal : xpun sbb kita yg rancang.bley tao pe yg awk mau sebenarnye.awk dh xhepi dgn sy.pe yg ptt sy wat?
aku : sy xcintakan awk.
khaizal : so sape yg awk cintakan 2?
aku : ady....
(hanya air mata yg menemani aku saat ni) 
khaizal : belum terlambat lagi untuk awk bersama dia
(apakah mampu aku bhgia bersama ady???) 
aku : habis awk?
khaizal : sy xpe la.jgn wiso k.
aku : awk syg sy?
khaizal: xpenting dah kot.awk sure nak sy lepaskan awk?
(aku xdpt bayangkan hidup aku lepas ni)----menangis lagi 
aku : awk xsyg sy?
khaizal : syg sy pada awk tak berbelah bahagi.begitu jugak cinta sy pada awk tp xpe sy laki so sy kuat.bila awk sedar semua tu?
(air mata aku berguguran mcm air paip yg dh loose kepalanya) 
aku : sejak kita bertunang
khaizal : awk betul2 mau sy lepaskan awk?
aku : yep..tp bila?
khaizal : ngape tny sy lak?sebolehnyer sy mau selamatkan ikatan ni.seme atas awk.pe yg awk mahukan.jgnla paksa untuk syg dan cintakan s lagi.sy bg permission pd awk utk tentukan.sy reay utk tanggung kesalahan sy pd awk.
(kenapa aku xhargai laki yg baik cmni??bodoh giler aku rasa...penting kew cinta aku tu?) 
aku : knp awk baik sgt pada sy?
khaizal : xdala...awk pun tao sy tetap jantan bukan laki..sy jahat pd awk.
(hyn kerana 1 kesalahan aku meletakkan dia jauh dr hati aku...zalimkah aku?)---menangis lagi 
aku : awk jgn ckp gi2....sy sedih
khaizal : lor ngape g2...xyah la sedih..awk kena hepi.deep in my heart ingin sy jadikan awk is3 sy sebagaimana awk adalah cinta pertama sy.
(dan terus menangis....melukai hati org yg tulus menyintai kita adalah sesuatu yg paling sukar) 
aku  : thanks...sy rasa besalah pada awk
khaizal : isk apew lak....awk xde slh pape la pd sy.Hope sy dpt jd org yg akan sentiasa hepikan awk.boleh kan?
(walaupun di lukai dia masih bersama aku...butakah aku?) 
aku : awk sedih?
khaizal : even sy sedih sy perlu jd orgyg hepikan awk bila awk sedih
(memang aku xdpt tahan air mata aku walau seribu kali aku kesat..ia tetap turun mencurah curah) 
aku : knp pulak?
khaizal : i2 impian sy...sy nak penggil mcm dulu boleh...b n ny
aku : boleh.tq awk
khaizal : tq back.syg ny tao
aku : sy jahat kan awk?
khaizal : lor ngape ckp gi2?xkira ny cmne pn b tetap syg ny
aku : ny nak tido..goodnyte
(bukan aku tido pun...aku merenung apa yg aku lakukan...aku tahu 2-2 syg aku...aku tersepit...memang aku cintakan ady dan aku xdpt bygkan hidup aku tanpa dia...tp aku xsanggup untuk melukai hati khaizal yg terlalu baik pada aku....mak aku selalu pesan...kahwinlah dgn org yg syg kita bukan kita syg org....jahatkah aku????aku perlukan masa utk memikirkan semua ini) 


keesokannya....

aku : morning...camne smlm tido??
khaizal : xlena sgt.yiap kali terjaga b pasti terfikir lepaskan ny.b xnak.tp kiranya 1day demi kebahagian ny.cinta ny.b akan satukan korang.b xnk jd seorg laki yg kejam.even ny adalah owg yg sgt2 bernilai pd b.tq coz sentiasa beri b peluang utk menyintai ny.b akan buktikan 2.

aku terdiam...andai dia tercipta utkku..aku yakin aku tetap akan bhgia dgn dia.

jgn berkata I LOVE U andai kita tak yakin dgn perasaan kita sendiri kerana ianya membawa kehancuran.



MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA YANG DI GUNAKAN. -SYUKRAN-

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

phewwwww terbaik doh ayat last!

wenk berkata...

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

ALANG berkata...

iman ni...mcm2 la...

wenk : lagu tu...emang aku mninat giler

AnaqiHawwari berkata...

cinta ni memang penatkan? hati, perasaan tak boleh paksa. siyes, aku nanges baca entri ko nih.. ko je yg tau sapa yg terbaik untuk diri sendiri...